Alla inlägg under november 2009

Av Linn - 28 november 2009 22:18

När jag äntligen bestämt mig för att gå ut och festa och till och med känner mig taggad inför det, så ska jag skada mig. Typ, bryta foten. Eller vad jag ny lyckats göra. Ont gör det och foten har ändrat färg till blå. Det var tydligen skitkul igår. Jag satt hemma och pillade mig i naveln och åt godis. Som vanligt.


Samma sak ikväll. Navelpilliludd men utan godis. Tycker så jävla synd om mig själv.


Tycker ännu mer synd om mig när jag nu kom på att jag har turism att göra klart tills på måndag. Ännu en söndag som går åt till plugg. Det jag hatar mest i hela världen. Det är nästan värre än djurplågeri. Men bara nästan.


Allting suger just nu. Jag vill ha lov. Jag vill åka bort. Jag vill ha fler kompisar i närheten.


Det är fanimej lördag, klockan är 20 över 10 och jag ska gå och lägga mig och läsa en bok, som egentligen är bra, men som tagit apalång tid att plöja igenom. Den är på engelska. Det är nog därför.


Godnatt töntar.


ärta.

Av Linn - 26 november 2009 18:20

Jag gillar att vara själv, men avskyr att vara ensam.

Jag är livrädd för det faktiskt.

Av Linn - 19 november 2009 22:37

Egentligen är detta en sån kväll när jag tänker tills jag inte vet hur jag ska vända mig.

En sån kväll när jag egentligen skulle kunna skriva hur mycket som helst.

En sån kväll då jag skulle behöva skriva av mig, men jag vet inte var jag ska börja.

Därför låter jag bli att ens börja tills jag samlat mina tankar så att jag själv kan höra dem igen.

Av Linn - 13 november 2009 13:41

Jag kan faktiskt inte lova att denna blogg kommer uppdateras så speciellt ofta framöver. Som ni kanske redan har märkt.


Jag vill inte skriva tråkiga saker. Jag vill inte skriva bara vad jag har gjort under dagen, för mina dagar ligger under sån rutin att nästan alla ser likadana ut. Jag går till skolan, kommer hem, pluggar, tränar, sover, sen börjar det om.


Jag vill kunna skriva bra saker, viktiga saker, roliga saker. Som jag kunde förut. Men nu har jag tappat allt och det känns inte det minsta roligt.


Därför ger jag inget löfte på att detta kommer vara en blogg som uppdateras ofta.


På återseende.

Av Linn - 1 november 2009 22:27

Tänk att det är första november redan. Det känns inte längesen det var nyår. Om en månad börjar julkalendern. Hurra! Jag är en riktig sucker för julkalendrar, jag följer dom nästan slaviskt varje år. Dock har jag de senaste två åren varit utomlands större delen av tiden då julkalendern visas, men det gör inte så mycket. De verkade inte bra.


Den bästa julkalendern är, och förblir, Greveholm. Även om jag gillade både Pettson och Findus och Pelle Svanslös otroligt mycket, så kommer Greveholm alltid att vara lite bättre. Faktiskt så har jag den och tänker titta på ett avsnitt varje dag fram till julafton i december.


Nu kom jag på att jag har Sunes Jul också, måste ju kolla på den med! Blir perfekt med 3 julkalendrar att följa i december. Underbart!


ärta

Ovido - Quiz & Flashcards