Direktlänk till inlägg 8 juli 2011

lista över jobbiga ting baserade på idag och närmsta förr i tiden.

Av Linn - 8 juli 2011 10:22

Goderdagen.

Nu är det så att det senaste har det kommit upp irritationsmoment för mig som jag verkligen, från djupet av mitt hjärta, irriterar mig på. Jag måste dela denna irritation med eder känner jag. Nu följer en lista på sjukt irriterande saker:

  •  På plats nummer ett finner vi TELIA. Jag vet bara ett ord för dom just nu. HAT. Det har tagit två månader (snart) för mig att ens få mitt paket innehållande digitalbox och modem till mitt fibertjofräs. Herre pappa ringer till Teliajäveln, där det visar sig att min beställning inte ens ligger inne. Söte killen som knackade på dörren hade alltså inte gjort vad han skulle. Förra veckan på torsdag skulle jag få mina grejor lovade dom. Ingen blir väl förvånad om jag säger att jag fick dom i tisdags, eller jo, kanske förvånade eftersom det inte tog ett par månader längre än utsagt datum. I detta paket fanns endast en digitalbox. Inget internet = inte heller några tvkanaler eftersom att allt ska kopplas samman. MORR. Inte nog med det, igår ringde en jätteotrevlig teliasnubbe till mig och bad mig kolla upp mitt lägenhetsnummer, jag var på jobbet, då blev han sur. Telia kan dra åt helvete. Nu på en gång.
  • Nummer två på denna lista består av det faktum att min mobil, antagligen, ligger på dödsbädden. När man laddar den måste man sätta i och dra ur laddaren för att sen sätta i den igen och dra ur den och sätta i den. Detta ska upprepas oräkneliga gånger på grund av att mobiljävlen varje gång skriker "LADDNINGSFEL AVBRYT GENAST LADDNINGEN!". ja men dra åt helvete då. istället.
  • Nummer tre måste innehas av att jag igår på jobbet blev satt i en grupp där jag aldrig jobbat förr. Jag gick in till en tant som läste på första sidan av sin nya Allers-tidning: "Så går du ner i vikt står det här!" varefter hon synar mig "Ja, för det behöver ju du!" TACK SOM FAN FÖR UPPLYSNINGEN, JAG VET! kärring.
  • Placering fyra fylls upp med att mina byxor gick sönder igår när jag var stressad till jobbet, jag sket i det och gick till jobbet i trasiga byxor.
  • Spotify muppar och vill inte starta, behöver jag säga mer?
  • Jag har en infekterad navelpiercing. Dra åt norrland.

hejdå undersåtar!


ärta.

 
 
Ingen bild

emmis

11 juli 2011 00:37

Först vill jag säga att du har världens vackraste bild här på bloggen, vad du är fin min bästa vän! Och för det andra blir jag rasande och ledsen när jag läser om vad kärringen sa till dig - idiot! Dessvärre är äldre sådär, dom tänker inte, vissa personers hjärnor måste slutat fungera för flera, flera år sedan. Fy!

Och för det tredje, jag saknar dig så jag får ont i magen, och jag går inte in här ofta längre med tanke på att du inte uppdaterar så ofta, men varje gång du väl har skrivit några rader så blir jag glad och läser på momangen. Jag längtar så efter min fina vän och önska du bodde här. Kan du inte flytta hit? Strunta i allt där borta och start a new life, with me, det skulle vi kanske behöva <3

 
Ingen bild

Tobben

11 juli 2011 11:18

verkar som du behöver en bamsekram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 1 augusti 2011 22:05

Jag står på mållinjen. Mållinjen till målet jag haft sen jag var sex år. Ett mål jag alltså nu har haft i 14 år.   Jag är ett steg ifrån. Jag trodde inte det här, på riktigt.   Nu är jag så nära så jag nästan kan ta på det. Det är ett...

Av Linn - 30 juli 2011 14:56


En kompis till mig och jag pratade för en tid sedan om hur enkelt det var att skaffa nya vänner när man var liten, kontra att skaffa nya bekantskaper idag.   När man var liten behövde man gå fram till någon i sandlådan och fråga om man fick vara ...

Av Linn - 17 juli 2011 22:16

det går faktiskt bra nu. efter ett negativt inlägg med sjukt irriterande saker så kan jag ju meddela att saker och ting börjar ordna upp sig.   Jag kom in på min drömutbildning hälsa och wellness, och jag kom, hör och häpna, in på högskoleprove...

Av Linn - 18 maj 2011 22:28

Igår gjorde jag mitt livs första operation. jag plockade bort en vätskefylld cysta från handleden med lokalbedövning, jag var alltså vaken och klar i huvudet. Jag kom fram till vissa saker: En timme känns aldrig så lång som den gjorde igår. 5 sp...

Av Linn - 9 maj 2011 23:36

Igår på jobbet:"Are we in Norway now?"   nej.

Ovido - Quiz & Flashcards