Alla inlägg under oktober 2008

Av Linn - 30 oktober 2008 12:28

Idag har jag diskat åt Thomas.

Igen.

Hujedamej, vad jag är snäll.

Jag måste vara den ultimata drömflickvännen.

För att jag diskar.

Kanske inte.

Men hade jag varit någon annan, hade jag iallafall varit kär i mig, eller i någon som är som mig.

Någon som diskar åt mig ibland.


Fast jag behöver inte vara kär i någon annan.

Jag är redan kär, i en person, vars lägenhet jag sitter i just nu.

Helt fruktansvärt jättekär är jag!

Det är bra.

Massor med bra!

Ja!

Av Linn - 29 oktober 2008 12:50

Igår fyllde min gudson Rasmus 5 år. Jag kan knappt förstå det själv. Han blir stor.


Som jag tidigare nämnt spenderar jag mitt lov hos Thomas, det är mer än jättebäst. Och idag ska han få storspö i både guitar hero och buzz. Det kan han förvänta sig.


Igår var jag förövrigt jättesnäll och diskade åt honom medan han var på jobbet. När han kom hem uppenbarade sig denna lilla konversation:
Jag, (stolt som jagvetintevad): "Jag har diskat!"

Thomas, (inte alls lika glad som jag hoppats på): "varför då?"

Istället för ett "tack" fick jag ett "varför". Men jag var lika stolt över mig själv ändå. Faktiskt. Det är inte varje dag jag självmant tar initiativet till att ställa mig och diska.


I morgon kommer Malin och Bella och sover här också. Efter att de varit på in flames. Det ska bli trevligt. Ja :)

Av Linn - 23 oktober 2008 23:31

Idag har jag saknat Emma, Malin, Terece och Iza, som jag umgicks med när jag gick på Sundsta/älvkullen och även alla och allt annat på media lite extra mycket. Jag vet inte varför. Det har bara varit sådär. Saknigt. Ja.


I morgon åker jag till min man och myser tills den andra november.

Bäst ska det bli.


Godnatt.

puss.

Av Linn - 22 oktober 2008 18:08

Flicka ~5 (till sin mamma): Visst är det lite dumt och fräckt att kissa på någon annans sockervadd?


Dagens.

Av Linn - 22 oktober 2008 17:49

Jag ska aldrig sluta spela hockey.

Aldrig i hela mitt liv.

Nej, aldrig.

Faktiskt.

Av Linn - 21 oktober 2008 19:15

Jag har ont.

Ofattbart ont.

Så sjukt jävla pissont i munnen.

Skulle jag kunna skulle jag dra ut varenda liten äcklig tand på min övre tandrad och även plastinläggen på tänderna där nere.

Utan att tveka en enda sekund.

Direkt.

Rakt ut.

Bara för att jag har så fruktansvärt brutalt bajsont.


Förövrigt har jag prov i historia i morgon.

Medeltiden.

Jag har knappt pluggat.

Grattis till mig.

EN STOR APPLÅD FÖR LINN!

Tack.

Av Linn - 20 oktober 2008 22:13

Idag var en av dom viktigaste dagarna i mitt liv. Klockan 09.00 släpptes Metallicas biljetter. Och jag satt redo att ringa redan kvart i. Tiden gick långsamt och jag väntade med ett hjärta som slog hårdare än någonsin.


Klockan slog 08.58 Då började jag ringa. Upptaget. Upptaget. Upptaget. UPPTAGET I 40 JÄVLA MINUTER. Jag kom inte ens till telefonkö. Och vi blev utan biljetter, efter en halvtimme var de slut, till båda konserterna. Min dag var förstörd, jag ville verkligen dit. Jag hatar folk som sitter och beställer in biljetter för att inte ens ha dem själva, för att sälja dem till mer än det dubbla priset på blocket osv. Jag har inte råd med det.


Jag vill skjuta alla dessa personer i huvudet. Dom kan dra åt helvete.

Av Linn - 19 oktober 2008 21:34

"I wouldn't say a single word to them, I would listen to what they have to say, and thats what no one did"

Marylin Manson.


Jag kollar på Bowling For Columbine. Marylin Manson blev anklagad att genom sin musik ha påverkat de två killarna som genomförde skolmassakern att utföra den. Citatet är taget från då han får frågan om vad han har att säga till alla inblandade i Columbine massakern. Marylin Manson är nog en av de klokaste jag vet. Ibland. 

Ovido - Quiz & Flashcards