Direktlänk till inlägg 4 maj 2011

100 bollar i luften

Av Linn - 4 maj 2011 22:32

jag har idag lyckats med:

  • Åkt till skolan och gjort klart en uppgift
  • Gymmat med Sara på stans nya gym, SÅ fräscht, så snyggt och så fruktansvärt världsbäst. Där kommer jag hänga många timmar, jag lovar. Jag var dock rätt död idag när vi var klara.
  • Lunchat med Sara.
  • Åkt hem.
  • Skrivit klart religionsgrejsen.
  • Skrivit klart psykologin som ska vara klar i morgon.
  • Började på ett tacktal i Engelska C, till en god vän blir det.
  • Påbörjade ett arbete i psykologi, om Borderline.
  • Städat badrum.
  • Städat hall.
  • Städat rum.
  • Städar kokvrå
  • Insett att jag än en gång har stans finaste lägenhet som jag älskar över allt annat.
  • Druckit många liter vatten.

Det är dagar som denna som jag faktiskt känner mig ambitiös med saker och ting, jag vill att saker och ting ska bli gjorda och jag förstår inte varför jag så ofta skjuter upp det till imorgon, sen eller an annan gång, när det blir så fint och bra när man är klar.


ärta.

 
 
emma

emma

4 maj 2011 22:52

Du är så duktig min söta bästis!!!

http://emawa.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 1 augusti 2011 22:05

Jag står på mållinjen. Mållinjen till målet jag haft sen jag var sex år. Ett mål jag alltså nu har haft i 14 år.   Jag är ett steg ifrån. Jag trodde inte det här, på riktigt.   Nu är jag så nära så jag nästan kan ta på det. Det är ett...

Av Linn - 30 juli 2011 14:56


En kompis till mig och jag pratade för en tid sedan om hur enkelt det var att skaffa nya vänner när man var liten, kontra att skaffa nya bekantskaper idag.   När man var liten behövde man gå fram till någon i sandlådan och fråga om man fick vara ...

Av Linn - 17 juli 2011 22:16

det går faktiskt bra nu. efter ett negativt inlägg med sjukt irriterande saker så kan jag ju meddela att saker och ting börjar ordna upp sig.   Jag kom in på min drömutbildning hälsa och wellness, och jag kom, hör och häpna, in på högskoleprove...

Av Linn - 8 juli 2011 10:22

Goderdagen. Nu är det så att det senaste har det kommit upp irritationsmoment för mig som jag verkligen, från djupet av mitt hjärta, irriterar mig på. Jag måste dela denna irritation med eder känner jag. Nu följer en lista på sjukt irriterande sake...

Av Linn - 18 maj 2011 22:28

Igår gjorde jag mitt livs första operation. jag plockade bort en vätskefylld cysta från handleden med lokalbedövning, jag var alltså vaken och klar i huvudet. Jag kom fram till vissa saker: En timme känns aldrig så lång som den gjorde igår. 5 sp...

Ovido - Quiz & Flashcards