Alla inlägg under april 2010

Av Linn - 2 april 2010 11:32

Det var inte igår jag skrev här, nej jag vet det.

Jag har inte haft tid.

På sistone har det hänt så otroligt mycket saker som har kommit ivägen för att överhuvudtaget kunnat ägna en minut åt bloggen, för jag prioriterar den verkligen inte.


Det har varit så mycket skola att ta itu med och så mycket tankar som jag själv inte vet hur jag ska vända mig med.


Att jag dessutom varit i Thailand, (vilket var helt fantastiskt, underbart, genombra) har inte gjort prioriteringen på bloggen större.


Inte heller att vi skaffat 2 små kattungar, Ozzie och Zelda. Just nu är dom den största underhållningskällan i vårt hus.


Föresten har jag gjort ett nytt hål i örat och klippt av mig en hel del av håret, just nu har jag en fräsig bob med raklugg och jag har fått miljoner komplimanger, det kanske inte var en sån dålig idé som jag först trott :)


puss

Ovido - Quiz & Flashcards