Direktlänk till inlägg 12 april 2011

pånyttfödelse

Av Linn - 12 april 2011 21:52

satt och läste tillbaka i denna dammiga blogg tidigare idag och insåg att jag är duktig på att skriva och jag kände hur mycket jag faktiskt saknar det.


jag funderar på att ta upp det igen.

men jag vet inte om det stannar vid en tanke.


nu vann Färjestad och jag skrek "JA" rakt ut.

 
 
emma

emma

30 april 2011 07:44

Hoppas du fortsätter skriva, du är så duktig och det är jättekul att läsa :D

http://emawa.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 1 augusti 2011 22:05

Jag står på mållinjen. Mållinjen till målet jag haft sen jag var sex år. Ett mål jag alltså nu har haft i 14 år.   Jag är ett steg ifrån. Jag trodde inte det här, på riktigt.   Nu är jag så nära så jag nästan kan ta på det. Det är ett...

Av Linn - 30 juli 2011 14:56


En kompis till mig och jag pratade för en tid sedan om hur enkelt det var att skaffa nya vänner när man var liten, kontra att skaffa nya bekantskaper idag.   När man var liten behövde man gå fram till någon i sandlådan och fråga om man fick vara ...

Av Linn - 17 juli 2011 22:16

det går faktiskt bra nu. efter ett negativt inlägg med sjukt irriterande saker så kan jag ju meddela att saker och ting börjar ordna upp sig.   Jag kom in på min drömutbildning hälsa och wellness, och jag kom, hör och häpna, in på högskoleprove...

Av Linn - 8 juli 2011 10:22

Goderdagen. Nu är det så att det senaste har det kommit upp irritationsmoment för mig som jag verkligen, från djupet av mitt hjärta, irriterar mig på. Jag måste dela denna irritation med eder känner jag. Nu följer en lista på sjukt irriterande sake...

Av Linn - 18 maj 2011 22:28

Igår gjorde jag mitt livs första operation. jag plockade bort en vätskefylld cysta från handleden med lokalbedövning, jag var alltså vaken och klar i huvudet. Jag kom fram till vissa saker: En timme känns aldrig så lång som den gjorde igår. 5 sp...

Ovido - Quiz & Flashcards