Alla inlägg den 2 december 2008

Av Linn - 2 december 2008 21:31

Jag lovar, nu har jag pluggat, på riktigt. Otroligt länge, men ändå så känns det inte tillräckligt, nu överlämnar jag resten till ödet och hoppas på att det kommer gå bra. Jag orkar inte mer plugg nu, mina ögon är tunga som bly och jag vill bara sova. Fast först får det nog bli ett avsnitt eller två av mysteriet på greveholm.


Jag längtar tills om en vecka, då har vi installerat oss på hotellet, jag har ätit den underbara kycklingen med cashewnötter och jag och min söta man ligger antagligen vid denna tidpunkt och sover sött i den vitlakanbeklädda hotellsängen. Det ska bli så himla bra. JA!


Flygplatsen i Bangkok öppnas på fredag fick jag nyss reda på. Vi slipper ombokningar, sista minuten ändringar osv. Tack, TACK SOM FAN!

Av Linn - 2 december 2008 09:39

Idag fyller min pappa år, det firade jag med mig själv i morse vid ett ensamt frukostbord. Dock så väckte jag honom senare för att överlämna presenten som jag så snällt köpt. Han fick en bok, han blev glad. Då blev jag också glad.


Nu har geografiläxförhöret blivit avklarat, så nu är det bara turismprovet kvar i morgon. Sen är min första termin avklarat. Skönt tycker jag. JA!


Vi borde visa att vi är ambitiösa elever egentligen, men orken infinner sig inte just nu, vi väntar med det. Iallafall en liten stund. Men mina så vännor hälsar till mina läsare att dom tycker att jag är bäst. Nej, det gjorde dom inte, men dom hälsade iallafall, Av vilken anledning?  Jag vet inte, men nu har jag iallafall hälsat.


puss

Ovido - Quiz & Flashcards