Alla inlägg den 6 december 2008

Av Linn - 6 december 2008 11:24

För det första vill jag säga grattis till Thomas som fyller år idag :) Grattis!


För det andra vill jag göra världen medveten om att min mamma står och gör julköttbullar nu och tar i för kung och fosterland i en duett med Eilert Pilarm på stilla natt. Det låter, så att säga, sådär. Eilert kan inte sjunga, inte min mamma heller. Hon gillar inte ens Eilert, hon lyssnade från början på Peter Jöbacks stämma på hans julskiva. Men Alf tyckte att artisen i fråga var för bögig och satte därför istället på Eilerts' julskiva. Vad tycker vi om det?  Jag vet inte, men jag gillar ingen av ovannämnda artister.


Ikväll däremot blir det sjöngsång. Matt Tuck ska för tredje gången iår få sjunga rakt in i min själ. Rakt jävla in ska det gå, rakt in i både mig och Malin. Nu är det nära. Om 12 timmar är det över. Då lever vi, så inni helvete.


19 Februari 2008 Trädgårn

27 Juni 2008 Metaltown

6 December 2008 Lisebergshallen


Tredje gången gillt var det någon som sa. Tredje gången är kommen.


Jag var där då, jag syns på videon. Ikväll så det vår tur igen. Jag älskar det!

Ovido - Quiz & Flashcards