Alla inlägg den 1 september 2008

Av Linn - 1 september 2008 20:58

För första gången gjorde jag misstaget att skriva ett långt inlägg för att sedan av någon konstig anledning klicka på krysset och allt försvinner. Jobbigt tyckte jag, men vad ska man göra? Det är ju lika bra att försöka få ihop ett likadant inlägg. Varsågod;


Helgen har spenderats i den stora stora huvudstaden hos lilla lilla Thomas. Stockholm är verkligen verkligen stort och det är verkligen verkligen mycket folk. Det är nästan så att en småstadsbo som mig blir lite rädd. Men bara nästan. Faktiskt.


Det har varit en bra helg, helt massa bra. Och mysig också.


Helgen kan sammafattas ungefär såhär; pisk i guitar hero, hamburgare, en rosa sparkcykel, sova på tvären, värmd hemkola, gröna lund, pearl harbour, the hives, slåss med mjukishund, fyrverkerier, åka tunnelbana, fritt fall tilt samt dö på köpet, gå runt i den stora stora staden och även andra trevliga saker.


Dagen igår spenderades på Gröna Lund, för att kolla på The Hives som var där för att fira gröna lunds 125 års dag. Dagen var mycket trevlig, dock dog jag ett par gånger under katapulten och fritt fall tilt, jag är imponerad av mig själv att jag ens vågade. Konserten var verkligen superbra, och det var världens ös. På punkten att The Hives är världens bästa liveband kan jag nästan hålla med, för det var som sagt asbra. Vid sånna tillfällen blir man stolt över att vara svensk!


Kvällen slutade med ett otroligt fint fyrverkeri över vattnet. Det var mysigt. Massa.


Som sagt, min helg har varit helt bra. Och den omtalade sängen var skönare än jag trott. Faktiskt. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards