Direktlänk till inlägg 30 september 2008

Trettionde September Tvåtusenåtta

Av Linn - 30 september 2008 21:30

Mitt läsarantal denna månad har skjutit i höjden trots gles uppdatering, det tackar vi för, det känns bra! 


Gles uppdatering ja, det får jag höra både från höger och vänster. Men min bloggtarm har inte varit speciellt funktionabel och jag har helt enkelt inte orkat skriva. Ärligt, och förbannat sant. Ja.


Som jag nämnde i det förra inlägget så var jag i Stockholm på långhelg. Det var mer än bäst må jag säga. Men det är det jämt då jag spenderar tid hos Thomas. Ja.


För er intresserade och även för er som bara snokar kan jag ju, i ganska korta drag, berätta vad vi gjorde.
Onsdag; Jag åkte tåg. Thomas var huslig. Thomas hämtade mig på Centralen. Vi åkte hem. Vi åt macka. Vi myste. Vi sov.

Torsdag; Thomas försov sig. Thomas jobbade. Jag sov. Jag pluggade historia. Jag sov igen. Jag spelade Guitar Hero och slog rekord. Vi åkte till hovet och kollade när Färjestad spöade skiten ur Djurgården. Vi åkte hem. Vi åt macka. Vi myste. Vi sov.

Fredag; Thomas försov sig inte. Thomas jobbade. Jag sov. Jag "pluggade historia". Jag spelade guitar hero. Jag sov. Vi lagade asgod mat. Vi bakade bullar. Vi kollade på en halv film. Vi badade. Vi myste. Vi somnade tidigare än beräknat. Vi sov.

Lördag; Vi sov, LÄNGE. Vi gick upp. Vi spelade guitar hero. Vi kollade klart på filmen. Vi kollade på luftens hjältar. Vi åt våfflor. Vi slappade. Vi myste. Vi sov.

Söndag; Vi sov. Vi myste. Vi kollade tågtider. Vi var ledsna. Jag åkte hem. Thomas vinkade av mig. Jag var mera ledsen. Sen var min helg slut.


Det var som sagt en mycket bra helg, som dessvärre gick alldeles för snabbt.


I morgon är det oktober, då ska jag inviga min nya vinterjacka. Jag har längtat massa länge efter att få ha vinterjacka. Det är bäst.


Det enda bra med idag är att jag fått studiebidrag och inte behöver känna mig utfattig längre. Det är så mycket nytt jag vill, och nästan måste, ha. Jag har inte råd. Speciellt inte eftersom jag måste spara pengar till thailand resan. Köp mig en vinstlott tack.


Snart blir det Septembers sista sömn. Jag ska lukta på en röd t-shirt tills jag somnar. Sen ska jag drömma om Thomas och min nya vinterjacka. Ja för det ska jag. Faktiskt.


Puss.

 
 
Thomas

Thomas

30 september 2008 23:21

Saknar dig så sjuktmassajättemkt! du kanske slog rekord på guitar hero lite men inte på nallespelet! saknar dig mest!

http://rugar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 1 augusti 2011 22:05

Jag står på mållinjen. Mållinjen till målet jag haft sen jag var sex år. Ett mål jag alltså nu har haft i 14 år.   Jag är ett steg ifrån. Jag trodde inte det här, på riktigt.   Nu är jag så nära så jag nästan kan ta på det. Det är ett...

Av Linn - 30 juli 2011 14:56


En kompis till mig och jag pratade för en tid sedan om hur enkelt det var att skaffa nya vänner när man var liten, kontra att skaffa nya bekantskaper idag.   När man var liten behövde man gå fram till någon i sandlådan och fråga om man fick vara ...

Av Linn - 17 juli 2011 22:16

det går faktiskt bra nu. efter ett negativt inlägg med sjukt irriterande saker så kan jag ju meddela att saker och ting börjar ordna upp sig.   Jag kom in på min drömutbildning hälsa och wellness, och jag kom, hör och häpna, in på högskoleprove...

Av Linn - 8 juli 2011 10:22

Goderdagen. Nu är det så att det senaste har det kommit upp irritationsmoment för mig som jag verkligen, från djupet av mitt hjärta, irriterar mig på. Jag måste dela denna irritation med eder känner jag. Nu följer en lista på sjukt irriterande sake...

Av Linn - 18 maj 2011 22:28

Igår gjorde jag mitt livs första operation. jag plockade bort en vätskefylld cysta från handleden med lokalbedövning, jag var alltså vaken och klar i huvudet. Jag kom fram till vissa saker: En timme känns aldrig så lång som den gjorde igår. 5 sp...

Ovido - Quiz & Flashcards