Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Linn - 6 oktober 2009 21:13

Idag vet jag verkligen inte vad jag har gjort för att förtjäna den smärta jag känner.

Jag har ont i min tå (som jag bröt i sexan när jag skulle hoppa längdhopp)+ halva sidan av vänstra foten. Riktigt förbannat ont gör det med.


Jag håller dessutom på att få en finne (!!!!!!!!!!!)

Många utropstecken. Jag vet. Fast när jag får en finne så är det behövligt med x-antal utropstecken. Alla som känner mig vet att jag har världens goaste hud och att jag ALDRIG får finnar. MEN NU! På överläppen har den jäkeln placerat sig med och den gör ont. Nästan som att den skulle vilja ha ihjäl mig. "No big deal" tänker ni nu. Men jo, det är en jävligt big deal. En huge deal. Om jag får säga det själv. Har jag aldig finnar annars, så vill jag inte ha någon nu heller!


Dock glädjer jag mig åt att jag köpte en ny mobil igår.

Jag är så jävla stolt.


ärta.

Ovido - Quiz & Flashcards