Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Linn - 18 oktober 2009 19:42

Idag har jag tagit ett beslut.

Ett beslut som kommer påverka både mig själv och hela mitt liv.

Något som jag tänkt på väldigt länge har jag nu gett mig in på.

Idag har jag blivit medlem på viktklubb.se, för nu, nu, har jag verkligen bestämt mig att jag ska gå ner i vikt och bli smal. Jag gick med där för att jag tror att  det kommer bli lättare för mig att gå ner i vikt om jag har något att gå efter, något som berättar för mig att "nej, nu får du inte äta mer". Det är billigt också, billigare än till exempel viktväktarna, som jag tror, och vet, är en jättebra metod det också, men eftersom att man inte kan väga sig i säffle så kändes viktklubb.se mer rätt för mig.


Jag tog ett halvårsabbonnemang på sidan, för när jag räknade ut hur lång tid det skulle kunna ta för mig att nå min målvikt så var det ungefär ett halvår. Blir jag "klar" innan, är det bara bra. Hinner jag inte klart så får jag förlänga.

Jag vill inte skriva vad jag väger nu och hur många kilo jag vill bli av med, jag är för feg för det än. Men det kanske kommer.


På onsdag ska jag börja, för i morgon och tisdag har jag annat som jag måste koncentrera mig på. Men på onsdag, då kör jag. Första dagen mot ett nytt liv, ett SMALT, liv.


Ni är välkomna att följa med på den resan. För jag SKA nå mitt mål.


ärta

Ovido - Quiz & Flashcards