Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Linn - 11 juli 2009 12:50

Jag har mailat ett känt företag om jag kan få praktikplats hos dem. Dock har jag bestämt mig för att hålla det hemligt vart det är någonstans, då jag tidigare varit med om att 'någon' har hört min idé och sen det första dom gör när dom kommit hem är att ringa företaget och ta 'min' plats. Därför kommer jag vara hemlig med detta. Men jag är iallafall glad att jag fick svar från dem att de skickat min förfrågan till en högre bestämmande person som kommer att svara mig. Jag hoppas att det skulle kunna gå!


Annars vet jag inte vart jag vill praktisera.


 Kvällen igår spenderade jag hos Adam med Eric, Sundfeldt och Johan. Mycket trevlig kväll som bestod av buzz och gitarr hjälte, finns väl inte så mycket mer att tillägga. 

Eller jo, det finns det. 

När vi spelade buzz så kom en fråga: Vad kallar sig mannen ni ser? ( Det var en bild på Snoop Dogg). Eric svarade med alternativet Snoop Cat. 

Jag dog.

FRUKTANSVÄRT mycket.


ärta.

Ovido - Quiz & Flashcards