Alla inlägg den 16 juli 2009

nej

Av Linn - 16 juli 2009 14:30

Min katt spydde nyss på mitt golv.

Min bror fick ta upp det.

Jag är alldeles för allergisk mot spyor för att vara kapabel till att ta bort det själv.

Av Linn - 16 juli 2009 13:37

JAG OCH LOTTA SKA ÅKA TILL THAILAND!!!!!!!













någongång. 

Av Linn - 16 juli 2009 13:24

Strax; ska jag åka BIL till El Stockholmo till en fin gosse som bor i Bromma och leka med honom.


I morgen; Fika och fylla i tatueringen på ryggen. Försöka hitta en kalender som duger. Men det finns verkligen ingen. Bara med typ en häst på. Det vill jag inte ha.


Lördag; Åka ring efter båt. Det blir en ny upplevelse.


Så långt har mitt liv en planeringen nu det närmsta. 


Jag skämms nästan över att jag inte har badat ute än. Inte en endaste gång, förhoppningsvis blir det på lördag.


Min bror lyssnar på Tommy Körberg och sjunger med så det ekar i hela huset. Ibland undrar jag om han har alla kossor i hagen den gossen. 


ärta mina vänner.


Ovido - Quiz & Flashcards