Alla inlägg den 2 september 2009

Av Linn - 2 september 2009 21:54

Jag tröstar mig själv denna usla dag med att klicka hem en söt t-shirt från gina.

Röd, som det står "Beat it, just beat it" på. 

Bästa låten av the king of pop. 

Kanske lite därför.

Men mest för att den var fin.

Av Linn - 2 september 2009 17:12

En dålig dålig dag.


Fick gå upp tidigt för att åka in till stan. Det regnade. Skulle ta skolkort. Fotografen gjorde allt för att vi skulle skratta på gruppbilden. Jag ville inte skratta för att jag vägrar visa min rälsjävel på kort. Sa därför åt honom att sluta då jag aldrig kan hålla mig för skratt.


Skulle ta enskilda kort. Första bilden han knäppte på mig hade jag trippelhaka på. Vägrade acceptera bildjäveln och behövde ta en ny som INTE var tagen rakt framifrån. Han fick helt enkelt höja kameran så att den var i, iallafall, lite vinkling. Såg ut som fan på den bilden med. såklart.


Blev av med min praktikplats på gulliga caféet. Fanns för lite att göra. Måste fixa en ny. Jag pallar inte. (äpplen.) Jag har gett upp. Nästan.


Hann inte gå upp till fröken rektor.


Måste ringa min station på skördefesten. Hatar att ringa okända.


Det enda bra med idag är att jag har fått en vacker bok hemskickad till min adress. Och att jag ska göra halkbanan i morgon. OCH boka teoriprov och uppkörning. Men det är i morgon. Fast det kan glädja mig idag med. Idag när jag helst av allt vill gråta tills jag tömt hela mitt tårlager. Bara för att det är så jävla synd om mig.

Ovido - Quiz & Flashcards