Alla inlägg den 7 september 2009

Av Linn - 7 september 2009 10:04

Ledig dag idag. Jag tackar, så att säga, inte nej till det. Ledigheten är p.g.a att vi var ute på skördefesten i lördags och hjälpte till.


Jag tyckte inte att det var så givande. Faktiskt. Det är inte det att jag vill verka bitter, men att stå och torka disk och peka åt vilket håll bilar får köra gav mig inte så jättemycket. Dagen blev längre än jag hade förväntat mig och jag blev stucken av en geting för första gången i hela mitt liv. På halsen.


Ny vecka, full med saker som måste göras. Denna veckan har vi saker i varenda skolämne utom gympa som ska vara klart. Matte prov, Engelska förhör och test i svenska på fredag och onsdag ska ett turismcase redovisas. Samt att jag måste läsa i min engelska bok, fast, inte mig emot. 


Om en vecka är det praktik. Känns, så att säga, jävligt bra!


ärta.

Ovido - Quiz & Flashcards