Alla inlägg den 4 september 2009

Av Linn - 4 september 2009 21:28

Fixade ny praktikplats idag. Tack gode gud. En last borta från axlarna. Även en hel del stress över att jag måste få ordning på allt som har med det och göra. Stress som har gjort att jag under 2 dagar brytit ihop totalt flertalet gånger. Förhoppningsvis kommer det lugna sig nu. Hoppas.


I morgon börjar jag på mitt nya jobb, städa på Ica. Ska dock bara gå bredvid i morgon och anteckna vad jag ska göra och i vilken ordning. Sen den 19 september kommer jag att göra det själv. Pirrigt. 


I morgon är det även skördefesten som vi i TU2 ska vara med på. Det blir nog bra. Trots ångest och lite krångel. 


Min bror kom hem på permis från lumpen idag. Jag blir så glad då. Hela familjen satt och åt tillsammans vilket kändes helt fantastiskt. Jag saknar honom så fruktansvärt mycket när han inte är hemma. Mer än vad jag trodde att jag skulle göra. Han hade med sig lumpen O'boy till mig. Snälla han.


Fick även tröjan idag. Den var lite stor, men hellre lite stor än för trång. 


ärta.

Ovido - Quiz & Flashcards