Direktlänk till inlägg 22 juli 2008

Tjugoandra Juli Tvåtusenåtta

Av Linn - 22 juli 2008 17:59

Mina fans klagar än en gång på min glesa uppdatering. Men jag har idétorka, och om dagarna gör jag inget värt att skriva om. Kombinationen av detta gör att mina blogginlägg inte skulle vara speciellt roliga och jag tänker verkligen inte göra som majoriteten av alla andra bloggare, berätta för er vad ni ska ha på er. För jag är inte ett dugg intresserad av sånt där och ni får sätta på er precis vad ni vill.


Nu är mitt svar på omvalet till gymnasiet inskickat, det blev svaret "Jag tackar JA till erbjuden plats". Vilket innebär att jag inte kommer gå på media mer, utan från och med 21 augusti går jag turismlinjen för att förbereda mig inför det jag helst vill jobba som, reseledare. Jag har verkligen tänkt oräkneliga timmar på mitt beslut, och kommit fram till att detta blir det bästa, det är det här jag vill göra.


Det "värsta" är att jag nu kommer få överdrivet mycket fritid, då jag inte kommer ha några kärnämnen alls första året. Men jag har sagt till mig själv att jag nu verkligen ska satsa på hockeyn och även kanske skaffa mig ett litet jobb. Så jag får pengar, så jag kan resa, eller kanske skaffa en skitful tatuering.

 
 
Malle

Malle

25 juli 2008 10:53

Det kommer bli tomt utan dig i klassen Linn.. :/

Jag hoppas du får det bra på turism & så måste du hälsa på oss i klassen så fort du kan! :)

:*

http://musikego.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 1 augusti 2011 22:05

Jag står på mållinjen. Mållinjen till målet jag haft sen jag var sex år. Ett mål jag alltså nu har haft i 14 år.   Jag är ett steg ifrån. Jag trodde inte det här, på riktigt.   Nu är jag så nära så jag nästan kan ta på det. Det är ett...

Av Linn - 30 juli 2011 14:56


En kompis till mig och jag pratade för en tid sedan om hur enkelt det var att skaffa nya vänner när man var liten, kontra att skaffa nya bekantskaper idag.   När man var liten behövde man gå fram till någon i sandlådan och fråga om man fick vara ...

Av Linn - 17 juli 2011 22:16

det går faktiskt bra nu. efter ett negativt inlägg med sjukt irriterande saker så kan jag ju meddela att saker och ting börjar ordna upp sig.   Jag kom in på min drömutbildning hälsa och wellness, och jag kom, hör och häpna, in på högskoleprove...

Av Linn - 8 juli 2011 10:22

Goderdagen. Nu är det så att det senaste har det kommit upp irritationsmoment för mig som jag verkligen, från djupet av mitt hjärta, irriterar mig på. Jag måste dela denna irritation med eder känner jag. Nu följer en lista på sjukt irriterande sake...

Av Linn - 18 maj 2011 22:28

Igår gjorde jag mitt livs första operation. jag plockade bort en vätskefylld cysta från handleden med lokalbedövning, jag var alltså vaken och klar i huvudet. Jag kom fram till vissa saker: En timme känns aldrig så lång som den gjorde igår. 5 sp...

Ovido - Quiz & Flashcards