Direktlänk till inlägg 27 augusti 2008

Tjugosjunde Augusti Tvåtusenåtta

Av Linn - 27 augusti 2008 21:48

Mina fans klagar, än en gång. Gles uppdatering, jag vet.


Jag har inte så mycket att berätta. Mer än att "brutalare än slayer" är den bästa kommentaren någonsin. Inget kommer slå de. Jag lovar. Jättemycket.


Halva första riktiga veckan har gått. Klassen är bra och det känns avslappnat. Trivs. Ja.


Jag saknar dock media. Det kommer jag göra hela tiden. Jag är helt säker.


Nu ska jag lyssna på mina hjältar i BFMV tills jag vandrar till drömmarna.


I morgon ska jag klippa mig. Och bli blek. Ja.


Korta meningar och mycket mellanrum. Förlåt mig. Förlåt.

 
 
Thomas

Thomas

28 augusti 2008 17:38

Vägrar att förlåta dig! ;)

http://rugar.blogg.se

 
micca

micca

1 september 2008 12:47

arför slutade du ? :(

http://maaajken.blogspot.com

 
Ingen bild

Linn

1 september 2008 19:24

Micca, jag kände att jag hellre vill jobba med turism i framtiden.

 
micca

micca

2 september 2008 13:28

ja om du kände så är det väl klart du ska gå där :) men jag som flyttat t kd och allt :(

http://maaajken.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 1 augusti 2011 22:05

Jag står på mållinjen. Mållinjen till målet jag haft sen jag var sex år. Ett mål jag alltså nu har haft i 14 år.   Jag är ett steg ifrån. Jag trodde inte det här, på riktigt.   Nu är jag så nära så jag nästan kan ta på det. Det är ett...

Av Linn - 30 juli 2011 14:56


En kompis till mig och jag pratade för en tid sedan om hur enkelt det var att skaffa nya vänner när man var liten, kontra att skaffa nya bekantskaper idag.   När man var liten behövde man gå fram till någon i sandlådan och fråga om man fick vara ...

Av Linn - 17 juli 2011 22:16

det går faktiskt bra nu. efter ett negativt inlägg med sjukt irriterande saker så kan jag ju meddela att saker och ting börjar ordna upp sig.   Jag kom in på min drömutbildning hälsa och wellness, och jag kom, hör och häpna, in på högskoleprove...

Av Linn - 8 juli 2011 10:22

Goderdagen. Nu är det så att det senaste har det kommit upp irritationsmoment för mig som jag verkligen, från djupet av mitt hjärta, irriterar mig på. Jag måste dela denna irritation med eder känner jag. Nu följer en lista på sjukt irriterande sake...

Av Linn - 18 maj 2011 22:28

Igår gjorde jag mitt livs första operation. jag plockade bort en vätskefylld cysta från handleden med lokalbedövning, jag var alltså vaken och klar i huvudet. Jag kom fram till vissa saker: En timme känns aldrig så lång som den gjorde igår. 5 sp...

Ovido - Quiz & Flashcards