Direktlänk till inlägg 7 juli 2009

Sjunde juli

Av Linn - 7 juli 2009 10:20

Jag blir så lycklig när jag skrivit ett inlägg som jag blir nöjd med och sen när jag ska lägga upp det på bloggen så försvinner det.


Men i min blogg står det iallafall stilla, lika stilla som luften stod på arvikafestialen. Tills regnet och åskan kom och rensade luften. Det var mucho välbehövligt. 


Men festivalen var trevlig. Saker att nämna:

  • Det var fruktansvärt varmt.
  • Vårt tält läckte in vid sömmarna.
  • Vår luftmadrass blev dränkt av att 'någon' kastade en hel hink med vaten över den.
  • Jag har sett Nine Inch Nails live och verkligen cried my heart out när de avslutade med Hurt.
  • Jag grinade ungefär lika mycket till Thåström då han körde FanFanFan.
  • Jag har även sett The sounds.
  • och Alice in videoland.
  • även KoRn,
  • Engel,
  • bob hund,
  • och Depeche Mode som var riktigt dåliga.
  • Jag har blivit magsjuk och missade därför Emil Jensen för att vi var tvugna att åka in till apoteket för att köpa medicin.
  • Världens äckligaste dräggkille har besökt vårt camp, han visade kuken och drack sitt eget urin. Jag ville bara slå till honom, men det gjorde jag inte.
  • Däremot slog jag halvt till en brud som tallade på Thomas. Hon frågade om jag blev arg på riktigt, vilket gjorde mig ännu mer förbannad.
  • Jag har varit nykter hela veckan och all min sprit jag tog med, fick snällt följa med hem igen.
  • Jag har sovit väldigt lite.
  • Jag har blivit väckt av en låt som gick "munkar, munkar, munkar med honung" de flesta dagar.
  • Det har varit en fin vecka
  • Jag är glad att den är över.

Och det ljuger jag verkligen inte om. Det har varit bra, men det finns ingen annan gång man mår så bra som när man kommer hem efter festivalen och får duscha och somna i sin egen säng. Den känslan skulle jag bilja spara på för resten av mitt liv. 


Idag verkar alla åka till hultsfredsfestivalen. Men inte jag. Mitt festivalande är antagligen slut för i år !


ärta.

 
 
emma

emma

7 juli 2009 12:00

ohhhh jag skulle också dragit till henne :P

http://xemmi.blogspot.com

 
Thomas

Thomas

7 juli 2009 16:44

VI hade massa skoj älskling!

http://rugar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 1 augusti 2011 22:05

Jag står på mållinjen. Mållinjen till målet jag haft sen jag var sex år. Ett mål jag alltså nu har haft i 14 år.   Jag är ett steg ifrån. Jag trodde inte det här, på riktigt.   Nu är jag så nära så jag nästan kan ta på det. Det är ett...

Av Linn - 30 juli 2011 14:56


En kompis till mig och jag pratade för en tid sedan om hur enkelt det var att skaffa nya vänner när man var liten, kontra att skaffa nya bekantskaper idag.   När man var liten behövde man gå fram till någon i sandlådan och fråga om man fick vara ...

Av Linn - 17 juli 2011 22:16

det går faktiskt bra nu. efter ett negativt inlägg med sjukt irriterande saker så kan jag ju meddela att saker och ting börjar ordna upp sig.   Jag kom in på min drömutbildning hälsa och wellness, och jag kom, hör och häpna, in på högskoleprove...

Av Linn - 8 juli 2011 10:22

Goderdagen. Nu är det så att det senaste har det kommit upp irritationsmoment för mig som jag verkligen, från djupet av mitt hjärta, irriterar mig på. Jag måste dela denna irritation med eder känner jag. Nu följer en lista på sjukt irriterande sake...

Av Linn - 18 maj 2011 22:28

Igår gjorde jag mitt livs första operation. jag plockade bort en vätskefylld cysta från handleden med lokalbedövning, jag var alltså vaken och klar i huvudet. Jag kom fram till vissa saker: En timme känns aldrig så lång som den gjorde igår. 5 sp...

Ovido - Quiz & Flashcards