Direktlänk till inlägg 18 september 2009

första praktikveckan

Av Linn - 18 september 2009 18:04

Det har varit bra på praktiken.

Men idag hade jag, minst sagt, en dålig dag. Det första jag gjorde var att krossa den första koppen jag höll i. Sen spillde jag kaffe på hela mina byxor. Har gått in i massa saker och skramlat som fan i köket.

Jag gillar min praktikplats, verkligen. MEN, jag gillar inte att de har så mycket emot min piercing och mina tatueringar. Mina tatueringar är varken stora eller på något sätt stötande. De är en del av mig nu, jag kommer aldrig kunna ta bort dem. (För de som inte vet så har jag 3 små blommor på underarmen och 'Ohana mellan skulderbladen.) Jag vet att de ville hålla en gammaldags ton där, men man kan inte döma folk på det sättet, tycker jag. Det är ändå moderntid vi lever i. Men, det är min åsikt.


Ikväll är det underbara herr Håkan Hellström på Liseberg och jag är inte där. Jag ska gråta en skvätt för det nu. Första sommaren på 4 år då jag inte ser honom en enda gång.

Jag har lite ångest.


ärta

 
 
emma

emma

20 september 2009 00:45

Jag ska försöka vinna en på tradera :) vill ha en begagnad som inte kostar så mycket att köpa, o så behöver den inte vara så hitec o så.. :)

den ja vill vinna är uppe i ca 200 kr nu o tar slut på onsdag, o ja hoppas jag vinner den :D den har aj tittat på länge, den är röd, söt och billig. :)

http://emmibo.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 1 augusti 2011 22:05

Jag står på mållinjen. Mållinjen till målet jag haft sen jag var sex år. Ett mål jag alltså nu har haft i 14 år.   Jag är ett steg ifrån. Jag trodde inte det här, på riktigt.   Nu är jag så nära så jag nästan kan ta på det. Det är ett...

Av Linn - 30 juli 2011 14:56


En kompis till mig och jag pratade för en tid sedan om hur enkelt det var att skaffa nya vänner när man var liten, kontra att skaffa nya bekantskaper idag.   När man var liten behövde man gå fram till någon i sandlådan och fråga om man fick vara ...

Av Linn - 17 juli 2011 22:16

det går faktiskt bra nu. efter ett negativt inlägg med sjukt irriterande saker så kan jag ju meddela att saker och ting börjar ordna upp sig.   Jag kom in på min drömutbildning hälsa och wellness, och jag kom, hör och häpna, in på högskoleprove...

Av Linn - 8 juli 2011 10:22

Goderdagen. Nu är det så att det senaste har det kommit upp irritationsmoment för mig som jag verkligen, från djupet av mitt hjärta, irriterar mig på. Jag måste dela denna irritation med eder känner jag. Nu följer en lista på sjukt irriterande sake...

Av Linn - 18 maj 2011 22:28

Igår gjorde jag mitt livs första operation. jag plockade bort en vätskefylld cysta från handleden med lokalbedövning, jag var alltså vaken och klar i huvudet. Jag kom fram till vissa saker: En timme känns aldrig så lång som den gjorde igår. 5 sp...

Ovido - Quiz & Flashcards