Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Linn - 7 januari 2009 20:04

Vad är grejen med att inleda grammisgalan med att sångaren i Takida sjunger Curly Sue tillsammans med en gospel kör, utklädd till Alex i clockwork orange? Ni vet snubben som gillar Beethoven och våldtäkt. Killen som Pölsa i Smala Sussie är utklädd till när han säger kommentaren om soffan fullsatt med knarkare. Jag fattar inte idén med det. Han kunde väl vart sig själv när han sjöng, det är trots allt en kärleksballad. Det är ju en fin sång. Alex i Clockwork orange är INTE en fin kille.

Av Linn - 7 januari 2009 13:59

Jag trodde vi började skolan idag, så jag gick upp tidigt och åkte dit. Och till min stora förvåning upptäckte jag att det gjorde vi visst inte alls. Så där stod jag i min ensamhet utanför matsalen och rev mig i huvudet och undrade vad jag skulle ta mig till. Jag ringde pappa och han fick komma och hämta mig igen.
Vi börjar i morgon så att säga. Inte idag. Inte alls. Så kan det gå.


Jag är nog sveriges lataste person. Jag har en uppgift att göra, som jag inte har gjort och som jag skjuter upp för varje minut som går. Ajabaja mig, det är inte likt mig, inte det minsta.


Jag är kär i duvan i "det är inte lätt att vara brevduva nu för tiden"-reklamen. Vad är det, Comviq eller något. Den är söt. Och ball.


Förövrigt, nu har bilderna från Thailand kommit upp på bilddagboken, bättre sent än aldrig så att säga.

Ovido - Quiz & Flashcards