Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Linn - 15 januari 2009 22:11

Min katt sitter och sover.

Min katt sitter och vinglar.

Min katt spinner och snarkar om vartannat.

Min katt är söt.

Av Linn - 15 januari 2009 13:36

Jag mår mycket bättre idag. Tack som fan för det. Igår var det verkligen hemskt, jag visste inte vart jag skulle ta vägen, jag ville bara gräva ner mig någonstans. Jag trodde att jag var bättre på att dölja det än jag var.


Jag fick tillbaka mitt Historia-PM idag. Med en aning om att jag skulle få VG högst. Därav blev jag otroligt förvånad när jag fick tillbaka den med ett MVG, dock ett minus efter. Men MVG ändå. Det är inte lika mycket vana med det nu, som det var tidigare. Jag blev glad.


Idag ska jag och pilla på en netbook och önska att den var min. Drömma får man. Ja det får man.

Ovido - Quiz & Flashcards