Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Linn - 21 januari 2009 18:44

Det är en nyvaken, trött fluga i mitt rum som surrar och snurrar runt. Det ser ut som att den är full, det flyger runt i cirklar och viker ibland av och krockar med diverse möbler eller väggar. Egentligen borde den dö av hjärnskakning, eller av alla dessa slag. Han kan inte må bra. Och han lär inte bli mindre yr av att flyga in i allt som står lite ivägen.


Jag gillar inte flugor, speciellt inte trötta.

Av Linn - 21 januari 2009 13:30

I morgon ska jag till Thomas och jag längtar verkligen nästan ihjäl mig. Jag är verkligen trött på skolan idag. Verkligen jättemycket. Jag vill åka hem nu och sova en liten liten stund. Ysch.


Jag gillar ordet "verkligen". JA!

Jag är förövrigt hungrig, jättehungrig.

Ovido - Quiz & Flashcards