Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Linn - 20 januari 2009 21:40

Tiden går verkligen snabbt, tjugonde januari, jag kunde knappt tro det själv när jag skulle skriva i min kalender idag. Jag funderade på om jag var på fel sida, med fel vecka. Men icke. Jag hinner inte med. Snart blir jag säkert gammal också, utan att jag själv hunnit levt.


Idag erkände jag helt ofrivilligt att jag ska vara sjuk på fredag. Min mentor spände sin nästan döda blick i mig, då först insåg jag vad jag själv sagt. i was like o_O then ^_^. Ungefär så, hade nog ett japan-fan sagt. Jag är inget sånt, jag sa det iallafall. Jag log med hela min rälsbeklädda mun och mentorn log lite snett och tittade ner i sitt papper igen. Jag är busig. Lite. Jag har bättre saker för mig än att gå på 40 minuter lektion i geografi. Pussa på Thomas tillexempel.


Jag har ont i munnen kan jag lova, det är det värsta jag vet, nästan. Snäppet före ligger det faktum att mina skor läcker in vatten.


puss.

Ovido - Quiz & Flashcards