Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Linn - 16 augusti 2009 19:36

Jag förstår hur mycket ni saknat mig. Jag gör verkligen det.

Men jag har tagit semester. Åkte på en roadtrip Säffle-Ronneby-Timmernabben. På en dag. Lämnade av Alf i Ronneby för lumpen. Åkte vidare till Timmernabben för ett besök i vänners sommarstuga. Var över till Öland och åt glass. 


Efter ett par dagar åkte vi upp till min älskade i Stockholm och sov hos honom en natt innan vi åkte över till älskade Finland och levde för stunden i en vecka. Stress finns inte där och vill man vila upp sig är det dit man ska åka. Min sommar-oas, det har det alltid varit.


Åkte hem. Thomas följde med. Har inte gjort något speciellt.


Kalas idag, Farmor fyller 76. Fick träffa släktens nykomling Victor. SÖT. Liten. Blev sugen på en bebis jag med. Blir bara mer och mer sugen på en egen liten knodd varje gång jag träffar en bebis. 


Har sålt mopeden. Fick 4500 kronor. Känns BRA. 


Skolan börjar på torsdag och jag vet inte riktigt vad jag känner för det. 


Det har hänt i mitt liv.


ärta.

Ovido - Quiz & Flashcards