Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Linn - 18 augusti 2009 21:21

The Sounds - Underground

Puss på The sounds.

Maja Ivarsson är snygg.


Av Linn - 18 augusti 2009 12:47

I övermorgon ska jag tillbaka till skolbänken. Jag kan inte förstå det, det känns som att sommarlovet inte varat mer än ett par veckor. Och nu är det slut. Finito. Nu ska man tillbaka till det som kallas verkligheten. Till veckorutinerna. Till tristessen av att alla veckor ser likadana ut, vecka ut, vecka in. Ut och in.


Jag känner mig inte det minsta manad att gå till skolan. Jag köpte block igår, det kändes inte bra. De kommer snart vara fyllda med information om diverse saker, saker jag redan kan, saker jag lär mig.


Jag hoppas verkligen att vi inte kommer ha några grupparbeten. Jag gillar inte riktigt sånt. Speciellt inte när det oftast känns som att man är den enda i gruppen som gör något. Men, vi får se hur det blir. 


Jag ska inte ta ut hemskheter i förväg och inte heller gnälla innan jag vet hur saker och ting kommer att bli. Fast jag kan inte låta bli.


ärta.

Ovido - Quiz & Flashcards