Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Linn - 27 augusti 2009 18:35

  • Gick upp tidigare än jag egentligen behövde
  • Var med på en lektion jag inte behöver ha
  • Hade gympa, orienterade med Jessica
  • Hade engelska
  • Hade svenska
  • Hade matte
  • Kom på attjag har saknat att ha mycket lektioner
  • FICK JOBB!
  • Blev förbannat glad
  • Bestämde mig för att ha praktik i Säffle
  • Åkte och handlade
  • Åkte till resebyrån och preliminärbokade hotell i underbara Thailand. Bara sådär appropå
  • Blev lycklig (i hopp om att vi ska åka)
  • Åkte hem
  • Bokade biljetter till min man i morgon och även hembiljetter tills på söndag.


Hittills.

Fyfan vilket fint liv jag har!

Praktikplats fixad på sött katt-café.

Fick helt plötsligt ett jobb. 

Måste tacka Kennet som fan för det!

Bara sådär så blev en resa till thailand preliminärbokad.

Och i morgon åker jag till min älskade.


Jag älskar att vara mig själv ibland.


PUSS ÄRTA!

Ovido - Quiz & Flashcards