Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Linn - 26 augusti 2009 21:43

Saker som hänt idag:

  • Jag blev väckt tidigare än beräknat av min mamma som sa att det var dåligt väder. Jag bestämde mig då för att det skulle bli en dålig dag.
  • Jag åkte in till farmor och åt frukost
  • Åkte till körskolan och körde bil
  • Fick reda på att jag får halkbana nästa vecka. (HURRA!) 
  • Åkte till skolan och möttes av en nervös lärare som skulle bli morfar
  • Hade idrott fick reda på att Kennet ville prata med mig.
  • Fick jobberbjudande.
  • Blev glad.
  • Fixade busskort
  • Var engagerad på turismen och kom långt på mitt arbete.
  • Cyklade till farmor och fikade bulle med nygjort socker
  • Cyklade hem
  • Såg en orm
  • Mötte min gamla busschaufför i skogen.
  • Kom hem.
  • Sov en timme
  • Lagt kläder på tvätt.


Det blev så att säga en ganska bra dag ändå.


ärta.

Av Linn - 26 augusti 2009 11:32

Vi får inte ha praktik utomlands.

Det är något jag blir arg på.

Men det är inget att göra någonting åt.

Ovido - Quiz & Flashcards