Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Linn - 4 oktober 2008 15:47

Den dagen är allt för underskattad. Tänk vad mycket en Kanelbulle kan göra, lyckan den kan framkalla och tänk på att den även kan mätta en hungrig mage. Det mest fantastiska bakverk jag vet om. Denna underbara dag borde lyftas fram som en högtid lika viktig som jul och alla hjärtans dag. 


I vår familj gillar vi kanelbullens dag. Vi firade det med att baka just kanelbullar i morse. De blev värstans goda må jag säga. Så jag har minst sagt tänkt på kanelbullens dag idag. Och jag känner ingen ånger. Idag ska man smaska bulle tills magen sväller som en bulldeg. JA!


Ikväll ska jag och min kära mor ut och äta på någon form av restaurang. Av ingen som helst anledning alls. Vi ska bara göra det för skojs skull, helt spontant. Jag gillar spontanitet. Det är bra.

Ovido - Quiz & Flashcards