Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Linn - 15 oktober 2008 14:46

 Såhär kan det låta på turism ibland;

"Jag funderar på att pierca mig själv, är det farligt om man träffar en nerv?"

"Du kan bli ansiktsförlamad, men det är ingen fara."

Av Linn - 15 oktober 2008 14:24

Lyckan i klassrummet var stor när vår mentor Jeanette berättade att vi äntligen skulle få en varsin laptop att  ha som vår egen. Förväntnignarna var höga under tiden då hon delade ut dem, vi satt som barn på julafton. Jag fick nummer 3. Allt gick bra. Tills jag skulle logga in mig på skolans nät. Det gick inte. Helt stopp, nada. Inget. IT-enheten kontaktades och vi bad om mer proffessonell hjälp. Men nej, inget funkade. Det slutade med att dator nummer 3 just nu ligger på sjukhuset och blir ompysslad av datadoktorn. Ja, jag säger då det.

Ovido - Quiz & Flashcards