Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Linn - 9 oktober 2008 20:49

Även om det känns som att dagarna går så otroligt långsamt, så springer tiden iväg. Jag konstaterade igår att jag om två månader åker till Thailand och det känns som att det var förra veckan jag sa att; "om ett halvår åker jag till Thailand!"


Det går så skrämmande fort, 4 månader har gått sen den dagen. Var har tiden tagit vägen? Har jag tagit tillvara på den så bra jag skulle kunnat? Vad har jag gjort under tiden? Det känns som att jag inte hinner med.


Om 2 veckor har vi höstlov. Det känns avlägset, men med denna snabbt springande tid kommer det gå snabbare än vi räknat med, när vi väl är där kommer kännas som endast ett dygn passerat och inte dessa 2 veckor.


Men det är då. Nu ser jag fram emot min helg hos Thomas, det kommer bli bäst. Som vanligt. JA! :)

Ovido - Quiz & Flashcards