Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Linn - 19 oktober 2008 21:34

"I wouldn't say a single word to them, I would listen to what they have to say, and thats what no one did"

Marylin Manson.


Jag kollar på Bowling For Columbine. Marylin Manson blev anklagad att genom sin musik ha påverkat de två killarna som genomförde skolmassakern att utföra den. Citatet är taget från då han får frågan om vad han har att säga till alla inblandade i Columbine massakern. Marylin Manson är nog en av de klokaste jag vet. Ibland. 

Av Linn - 19 oktober 2008 21:04

Jag gav mig på försöket att bli ekonomisk oberoende genom att spela bingolotto. Helt omöjligt trodde jag, jag trodde bara det var en massa siffor utspridda, några på rad, men att jag inte skulle vinna. Jag brukar ha otur i spel. Men ett försök till att vinna skadar inte. Och tänka sig, jag vann. 100 kronor på ettans bingo. Det är inte något som gör mig ekonomiskt oberoende, men det är ju trots allt början till en miljon.

Ovido - Quiz & Flashcards