Alla inlägg den 25 november 2008

Av Linn - 25 november 2008 12:54

Nu har vi turism, det går dock inge vidare bra då det, som vanligt, krånglar med vissa personers inloggning. Men idag ska vi iallafall få tårta av Marieke, bara för att hon är så snäll och holländsk, men allra mest för att hon fyller år. Därför säger vi grattis till henne idag :)


Jag har jättemycket skolarbete att göra idag när jag kommer hem egentligen, jag är trött, jag kommer antagligen inte orka. Jag tycker synd om mig själv. Men jag ska iallafall blondera mig på måndag och raka skallen lite, kanske inte raka, men kortare ska det bli. Kanske som jag hade det innan, men jag har inte bestämt mig. Fast det är bekymmer vi får ta då.


Nu ska jag försöka vara en ambitiös elev, vi får se hur det går.

Jag har ont i magen.

På återseende.

Puss.

Ovido - Quiz & Flashcards