Alla inlägg den 27 november 2008

Av Linn - 27 november 2008 21:48

Vad roligt det känns att demonstranterna intagit båda Bangkoks flygplatser så det varit tvungna att stänga dem just nu. Precis just nu! Självklart, när vi snart ska resa. När vår efterlängtade semester ÄNTLIGEN närmar sig. Ingen vet när flygplatsen öppnas igen, men senast jag läste på aftonbladet stod det att den skulle öppnas TIDIGAST på lördag igen. TIDIGAST alltså, det kan vara på lördag, eller kanske på onsdag, eller kanske efter den 9 December då vi ska komma fram. Har inte den förbannade premiärministern avgått och demonstranterna flyttat på sig från flygtornet och flygplatsen så vår resa ställs in vet jag inte vad jag gör. Jag har längtat efter detta i ett halvår. Jag tänker inte vänta en endaste jävla dag till. NEJ!

Ovido - Quiz & Flashcards