Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Linn - 4 juni 2009 11:32

Ursäkta min dåliga uppdatering. Jag har ingen bortförklaring, har nog bara haft annat för mig.


Om en vecka blir det sommarlov. Jag har redan fått reda på några betyg.

Turismbas - VG

Konferens och reception -  VG

Geografi - MVG

Sen har jag fått reda på att jag ligger på vg i idrott också, fast det får vi inte betyg i förrän i tvåan.  Historia har jag inte fått reda på. Men det ser bra ut. Sålänge jag inte har g så är jag som sagt nöjd. 


Idag är jag ledig. Eller jag har rättare sagt inga lektioner eftersom geografin redan är avslutad. Så jag ska snart iväg till I-center för att göra datauppgifter och köra senare.  Hoppas hoppas HOPPAS att jag får reda på när jag får göra halkbanan idag. Det vore helt underbart att känna att man får ta ett steg till mot körkortet. Men inget är säkert, men jag håller tummarna. Vill verkligen ha körkort snart, så jag slipper tänka på det. 


I morgon kommer in fina man till mig. Fjärde helgen i rad som vi ses då :)


ärta.

Ovido - Quiz & Flashcards