Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Linn - 23 juni 2009 11:56

Här står det still kan jag lova.

Just nu är allt sådär himelskt bra.  På Fredag åker jag och Thomas till Göteborg för Metaltown! Och om en vecka bär det av till arvikafestivalen. Nu känner jag att jag måste göra en smiley. :D


Det är så bra, jag har tvekat så himla mycket angående Arvika. Men nu är det klart, biljetterna är skaffade och på tisdag åker vi. Fy fasiken va bra!


Midsommarhelgen spenderade vi i Orsa. Det var mysigt kan jag lova. Vi var och tittade på stångresningen, vi var på Björnparken och tittade på Nallar, isnallar  och tigrar bland annat. Jag har lovat att lägga in bilder och DET KOMMER! Vi hann även med att vara på race, även om vi inte såg så jättemycket. Men det har varit väldigt trevligt. Helt lugnt och skönt.


Igår åkte vi in till East street tattoo, där jag tatuerade mig i maj, och visade upp tatueringen för Ida. Hon sa att hon ville fylla i lite färg. Så jag bokade en tid och den 17 Juli ska jag dit och fylla i lilla 'Ohana.


Idag: Komma på vad som ska tas med till arvika. Tvätta. Promenera och äta thaimat. 


Nu är livet fanimej bra!


köss och ärta<3

Ovido - Quiz & Flashcards