Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Linn - 10 juni 2009 21:35

Om 16 dagar står han framför mig. Antichrist superstar.

 

Arma-goddamn-motherfucking-geddon - Marilyn Manson blir dagens visa.


Allmänt

ja

Av Linn - 10 juni 2009 20:58

Jag älskar vaniljvisp.

Speciellt till persikohalvor.

Det skulle jag kunna leva på.


Eller bara vaniljvips. Mildas.

tio

Av Linn - 10 juni 2009 20:05

Jag kollar på en dokumentär om flickor som bestämt sig för att inte ha sex med någon innan de gifter sig. Det är inget konstigt med det egentligen. Men vissa av dem ska inte ens kyssa någon innan de gifter sig. Det fattar jag inte, det är väl inget farligt eller "syndigt" med att kyssa någon? Det tycker inte jag iallafall. Vilket okärleksfullt förhållande det borde bli utan att pussas. För min del pussar man någon som ett bevis på att man tycker om den personen och vill släppa den nära inpå sig själv. Jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med någon som tycker att kyssar innan giftemålet är fel. Vilken tur att jag inte är det, tur att jag är tillsammans med någon jättepussig. Som mig. Perfect match!


I morgon är det skolavslutning och det finns ingen feeling för det alls. 


ärta.