Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Linn - 4 maj 2009 21:55

"'Ohana betyder familj och familj betyder att ingen lämnas utanför. Eller glöms bort"





Av Linn - 4 maj 2009 21:45

Dålig uppdatering. Som fan. Men det ber jag om ursäkt för. Jag har varit hos Thomas. Och om sanningen ska fram så är det viktigare att ta vara på tiden med honom, än att skriva blogg. Men nu är jag hemma och ska ta mig i kragen.


Det har varit en fin helg. Som vanligt. Vi har hunnit med en hel del. Bland annat så har jag prytt min kropp med en ny tatuering. Ett 'Ohana på ryggen. Slänger kanske in en bild senare. Jag är supernöjd, bokstäverna i den är ritade av Thomas efter mina direktiv och bara tillfixade lite av Ida på East street tattoo som tatuerade mig. Ida beskrev bokstäverna som "Barbapappabokstäver". Det stämmer nog ganska bra. Bra beskrivning.


Vi har även hunnit ta en tur på Gröna Lund för att åka Insane. Den var stängd. Så vi åt mest glass, åkte annan bergochdalbana och Thomas passade även på att vinna 2 kg dumle.


Annars har vi bara haft det allmänt trevligt. Som vanligt.


Dagen idag har fördrivits hos Adam, med Go Puzzle. Gick asabra. Som vanligt. 


ärta.

Ovido - Quiz & Flashcards