Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Linn - 14 maj 2009 09:58

Ikväll kommer min älskling hit och jag har massor att göra innan dess. Jag ska till skolan, jag måste duscha, ska titta lite på en historiauppgift, jag ska hämta ut biobiljetter tills i morgon då vi ska gå på änglar och demoner, jag måste byta sängkläder och framförallt så måste jag städa. Och det sistnämnda vet vi ju hur det brukar bli med. Det gör fruktansvärt sakta och blir nästan inte gjort för att allt annat känns med ens så mycket viktigare. Dock blir det alltid gjort, i sista sekunden. Men ändå. M-m.


Jag har så mycket att göra så jag borde verkligen inte sitta här. Men det gör jag ändå. För att det känns som en mycket viktigare sak, än att börja med något av alla andra tråkigare saker. 


Jag vill verkligen byta till blogg.se istället. Men det finns inga namn som passar som är lediga. Och vissa som jag skulle kunna tänka mig är upptagna, men av folk som inte skrivit sen 2006. Dom borde tas bort faktiskt.  Blir arg.


ärta.



Ovido - Quiz & Flashcards