Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Linn - 8 maj 2009 10:51

Kul att det är kissväder idag. Riktigt roligt och ironin rinner över kanten. Hoppas att det blir finare längre fram på dagen. Men det ser mörkt ut.


Snart ska jag iväg till mitt favoritställe i hela världen - tandläkaren. Ironin rinner över lite till. Stackars tandläkarna, säkert halva sveriges befolkning är rädd för dem. Däribland jag - extremt. Som tur är så ska det inte vara något större ingrepp idag. Bara undersökning, så idag slipper jag bli drogad. Även om det är rätt soft att bara ligga där och vara hög och borta och sen inte komma ihåg alls mycket av ingreppet. Asbra uppfinning!


Jag fattar inte hur man kan bli tandläkare, stå och pilla främmande människor i munnen, känna illaluktande andedräkter dagarna i ända och se snusbruna tänder. Fy. Dock förstår jag inte min mamma heller, hon är barnmorska...


Nu ska jag kila.  Jag längtar tills ikväll. Och saknar min älskling mer än någonsin.


pussärta

Ovido - Quiz & Flashcards