Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Linn - 27 maj 2009 19:21

Hahahaha skrev "Sjugosju" i rubriken nyss. Jag är hemsk. Dyslo mig.

Jag måste nog skratta lite till.

HAHA.

så.


Jag brummade bil idag med Göran, han skrattar på ett sånt sätt att han blåser ut luft genom näsan samtidigt som han gör något hummande ljud. Det låter lustigt. Jag känner mig ganska lustig när han sitter där "Kör vänster, Linn" "Bromsa, Linn" de enda svar han får är "mh" "mh" "mh" "mh". Han tror nog att jag är världens tråkigaste. Synd att han inte vet att jag är världens blygaste.


Skolan sen. Förintelsen pratade vi om och jag vill verkligen någongång i mitt liv besöka Auschwitz, det verkar hemskt. Men intressant. Sånt som man helst skulle vilja blunda för, men ändå se.


Jag och Adam varvade Monkey island idag. Nu måste vi hitta något nytt spel att klara av. Förslag ? 


I morgon sticker jag till fina mannen igen. Hammerfall på fredag. Skrattstock på lördag. Blir fint.


ärta.

Ovido - Quiz & Flashcards