Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Linn - 9 maj 2009 19:04

Kvällen igår blev mer lyckad än vad jag kunnat vänta mig. Men en helkväll med Emma, Malin, Tirra och Iza kan ju inte slå fel. Vi började kalaset hos Malin där vi skulle göra tacos, det såg lovande ut - tills Malin kom på att hon inte hade någon stekpanna. Efter lång fundering på hur vi lättast skulle få tag på en så bestämde sig Malin och Iza för att helt sonika sätta sig på bussen och hämta en stekpanna i Malins gamla lägenhet. Sagt och gjort och Tacos blev det, gott var det också.


Kalaset fortsatte, med diverse viktiga samtalämnen om livets alla funderingar. Runt 11 drog vi oss in mot stan för att våldgästa Arena. Där var det trevligt, som fasiken och vi dansade oss igenom resten av natten.  Vid 2 tog jag och Emma bussen hem och avslutade kvällen med en nattpromenad. 


Det var den bästa kvällen på länge. Jag saknar mina vännor så himla mycket varje dag. Så detta får vi göra om snart. 


ärta.


Jag och Malin var lagomt supersnygga som vanligt.

Ovido - Quiz & Flashcards