Alla inlägg den 5 april 2009

fem

Av Linn - 5 april 2009 12:16

Synd att det inte är lika fint väder idag, det är ett tjockt molntäcke som täcker himlen och solen. Men det är iallafall inte kallt. Och det snöar inte. TACK GODE GUD! Men söndag är det, och det innebär att det är en helt meningslös dag. Precis som alla andra söndagar. Den bara finns där och retar tanken att i morgon börjar en ny vecka och då ska man börja gå upp tidigt igen, vilket är en sak som jag inte tycker om. Egentligen ska jag inte gnälla, för de finns de som har det värre än mig, men jag tänker inte på dem.

Ska senare idag gå ut och gå med mamma och farmor hade jag tänkt. Så jag får röra mig lite, känner att denna helgen har varit långt ifrån mitt nyttiga tänkande. Fy mig.


Veckan som kommer nu kommer nog bli helt okej. Har ganska mycket att göra så det kommer nog gå snabbt. I morgon ska jag iväg och köra på körskolan. Träna efter det och sedan vid halv 6 ska jag på utvecklingssamtal och få massa beröm. Som vanligt. Jag är en fantastisk elev! Så mitt schema i morgon är ganska fullt. 

Tisdag ska jag och min mamma på hockey och se Färjestad krossa HV.

Onsdag ska jag försöka träna på morgonen innan skolan och går sedan en lång dag.

Torsdag kommer bestå av skola och träna.

Fredag är jag LEDIG.

Lördag ska vi till farmor på påskmiddag och leta ägg och träffa hela släkten.

Söndag ska jag packa och fixa i ordning på mitt rum, för på måndagen åker jag till Thomas över lovet!

Så nog har jag saker att göra alltid. Ska prata med Göran på körskolan i morgon och höra om jag kan boka in alla mina körlektioner, så jag vet när jag har dom. Blir så himla stressad när jag inte vet och det känns som att jag inte kommer hinna köra alla innan vår sista dag är. Men det kommer nog lösa sig. 


Jag kollar på miami Ink och jag blir bara mer och mer sugen på att tatuera mig!


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards