Alla inlägg den 14 april 2009

Av Linn - 14 april 2009 11:27

Gårdagen bestod av att vi drog oss in till storstaden och tittade runt lite, fick hem en jättesöt body och en vit APSNYGG Bullet for my valentine t-shirt, som jag kollat på jättelänge. Fanns en enda kvar i affären. Och den endaste enda passade helt jättebra, jag tvekade inte och blev glad. Passar bra till mina nya skor med. Nya saker är det bästa jag vet.


Ikväll blir det nog bara lugnt gissar jag på. Vi har inget alls planerat, förutom att Thomas ska tvätta och jag ska titta på. Det är jag bra på. Dock måste jag ta tag i att skriva ett hemprov om glaciärer, peppen finns inte. Inte alls.


Igårkväll tittade vi på "Marley och me",den var bra och jag grinade som ett barn, i smyg.


I övermorgon fyller jag 18. Då blir jag stor.


ärta.

Ovido - Quiz & Flashcards