Alla inlägg den 11 april 2009

Av Linn - 11 april 2009 18:10

Påskafton var fint. Massa mat hos farmor, med släkt och diverse andra.

Tekla kom och hämtade upp mig tidigt, vi glassade runt och pratade om livets alla frågor, glada saker, ledsamma saker. Såndant som vi alltid pratar om, dock ses vi alldeles för sällan. Väldigt synd, enligt mitt tycke. 


Varmt var det ute och sommarklänningen var på. Första dagen på året jag inte frysit en endaste gång. Det är så fruktansvärt skönt så man kan knappt sätta ord på det. 


Nu har jag bara den tråkiga delen av dagen kvar. Kvällen, som för min del kommer bestå av att min absoluta hataktivitet i hela världen; städa, och det lite bättre; packa inför min färd till Thomas i morgon. Kommer kännas så skönt när jag väl är hos honom. Då städandet och resan är över och jag får vara med honom som jag inte sett på två veckor och som jag saknar otroligt mycket.


Kanske är dags att sätta igång med städningen. Fyfan vad jag inte längtar.


ärta.


Ovido - Quiz & Flashcards