Alla inlägg den 19 april 2009

Av Linn - 19 april 2009 19:42

Texten är simpel, den består inte av många genomtänkta ord. Inte någon lång poetisk dikt om hur man känner. Inte heller en lång berättande del. Endast ett fåtal ord, men man känner känslan. Känslan han förmedlar genom sången. Jag blir lycklig, och jag känner mig varm inombords. Den här låten är en sån som för mig går rakt in i hjärtat och själen. Rakt jävla in. Och där stannar den. Som en stämpel.

Av Linn - 19 april 2009 17:21

Av Linn - 19 april 2009 16:56

Efter några dagar med fullt upp har det blivit glest med uppdatering.


Men det har varit fina dagar. Minst sagt. Nu är jag vuxen och jag känner ingen skillnad. Än. Fast i morgon ska jag gå in på bankenoch säga att jag vill ha ett nytt visakort och på tisdag ska jag fylla i en ledighetsansökan. Själv. Ska snart även tatuera mig, utan förälders tillåtelse. Känns bra. 


Lovet har varit bra, det har spenderats på det sättet jag gillar mest. Med min bästa vän/mitt hjärta. Så borde varje dag spenderas, bara inte loven. Men man får glädjas åt det man får och inte gnälla över vad man inte får. 


Skola i morgon och sen övningsköra. Finns lite att göra.


ärta.

Ovido - Quiz & Flashcards