Alla inlägg den 22 juni 2008

Av Linn - 22 juni 2008 16:40

Jag kände helt plötsligt för att skaffa mig lite variation i min tillvaro. Och helt sådär bara så beställde jag en ny manic panic hårfärg vid namn Vampire Red. Antagligen kommer den på onsdag, sen kommer mitt hår att vara illrött under sommaren! Om jag inte får för mig att häva i det rosa någongång också. Men snart iallafall, rött och då menar jag verkligen rött. Jag är glad!

Av Linn - 22 juni 2008 13:48

Jag funderar på varför jag höll på att skriva oktober när jag skrev in rubriken för dagens inlägg. Kan vara för att det är mer oktoberväder utanför fönstret än juniväder. Här har vi längtat efter sommar och sol, vad får vi?  En grådassig himmel och snålblåst. Det är inte roligt, nu ska det vara varmt! Jag har inte ens badat i sjön än, bara en gång i min vän Tereces pool. Knasigt om man frågar mig.


Som rubriken lyder, snart är det festivaldags för min och många andras del. På fredags sticker jag och Paddawan ner till Göteborg för att än en gång få avnjuta Matt Tuck och de andra i Bullet For My Valentine under deras konsert på festivalen Metaltown. Det ska bli så sinnessjukt roligt, och förhoppningsvis lika galet bra som det var sist vi såg dem, i Februari. 2 gånger under loppet av inte ens ett halvår ska jag få uppleva den gruppen som jag avgudar mer än allt annat. Bättre än så kan det inte bli!


Vi åker tillbaka till Säffle under lördagen och försöker bota vår nackspärr så snabbt som möjligt, vi hämtar nya krafter för att klara av att åka upp till Arvikafestivalen tisdagen därpå, 1 juli. Som synd är ska inte Paddawan med, men mitt sällskap kommer bestå av Malin, Bella och Amelie, så det kommer bli bra ändå! 5 dagars tältande, festande, bra musik och vi ska leva, som aldrig förr.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards