Direktlänk till inlägg 26 april 2009

Bra dag

Av Linn - 26 april 2009 00:29

Har precis kommit hem från Emma nu, efter en jättemysig och rolig dag. Bion var jättebra, den var både rolig och romantisk och spännande, man ville se vad som skulle hända här näst hela tiden. Ännu roligare blev det av att vi hade 2 personer bakom oss som skrattade ungefär 15 gånger högre än alla andra. Först började den ena och lät jättehögt "HAHAHAHAHA!" Sen hängde den andra på "EEEEEEEEEEEHEHEHEHE" med ett långt utdraget EEEE innan själva skrattet kom. Både jag och Emma och säkert många andra i salongen skrattade åt dessa 2 skrattande män nästan mer än åt det roliga som hände på bioduken. Men det blev en faktor som förhöjde stämningen. Så det var nästan som att det skulle höra till.


Idag trodde jag att jag för första gången i mitt liv, skulle få se en sned film. Men det fick jag inte. Som tur var.


ärta.

 
 
Emma

Emma

26 april 2009 01:05

hahahaha :D fin beskrivning av skratten ;D men det är ju sant som du skriver.. hahahha! :D detta får vi göra i repris!

Pössssssssssssssssssärta

http://emmaelefant.blogg.se

 
Thomas

Thomas

26 april 2009 18:58

Vi kanske skall på bio med! annars Insane på grönan blire till helgen ;)

http://rugar.blogg.se

 
emma

emma

26 april 2009 19:20

det var kul :D men var övertrött haha

http://emmaelefant.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 1 augusti 2011 22:05

Jag står på mållinjen. Mållinjen till målet jag haft sen jag var sex år. Ett mål jag alltså nu har haft i 14 år.   Jag är ett steg ifrån. Jag trodde inte det här, på riktigt.   Nu är jag så nära så jag nästan kan ta på det. Det är ett...

Av Linn - 30 juli 2011 14:56


En kompis till mig och jag pratade för en tid sedan om hur enkelt det var att skaffa nya vänner när man var liten, kontra att skaffa nya bekantskaper idag.   När man var liten behövde man gå fram till någon i sandlådan och fråga om man fick vara ...

Av Linn - 17 juli 2011 22:16

det går faktiskt bra nu. efter ett negativt inlägg med sjukt irriterande saker så kan jag ju meddela att saker och ting börjar ordna upp sig.   Jag kom in på min drömutbildning hälsa och wellness, och jag kom, hör och häpna, in på högskoleprove...

Av Linn - 8 juli 2011 10:22

Goderdagen. Nu är det så att det senaste har det kommit upp irritationsmoment för mig som jag verkligen, från djupet av mitt hjärta, irriterar mig på. Jag måste dela denna irritation med eder känner jag. Nu följer en lista på sjukt irriterande sake...

Av Linn - 18 maj 2011 22:28

Igår gjorde jag mitt livs första operation. jag plockade bort en vätskefylld cysta från handleden med lokalbedövning, jag var alltså vaken och klar i huvudet. Jag kom fram till vissa saker: En timme känns aldrig så lång som den gjorde igår. 5 sp...

Ovido - Quiz & Flashcards