Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Linn - 2 februari 2009 23:29

Idag har jag fått en ny oanvänd abswing av min bror. Han skulle slängt den egentligen eftersom den var värdelös enligt honom, men jag fick den istället.


Genom att sitta på någon form av dyna och gunga lite ska man tydligen kunna bli supertränad och slim. VILKEN GREJ! Undra bara hur länge man borde sitta och gunga varje dag, hur många gung det blir i slutändan innan jag fått min drömkropp, är det jobbigt, och den största frågan av allt; funkar det verkligen? 

Av Linn - 2 februari 2009 16:46

Andra dagen, andra månaden. Andra. ANDRA. Andra är ett styggt ord minsann.


Nu ringer min finälskling :) 


Jag har tränat hockey idag med världens mest oslipade skridskor, jag måste sett ut som den där bambi. Fast värre. Jag kunde dra fingret på skenan utan att något hände. Det kan jag inte nu, nu är dom vassa igen. Tack gode gud.

Ovido - Quiz & Flashcards